NASYID

Salam to all..

Blk keje td duk godek2 pc.. dh lame rupenye aku tak tgk ape yg ptt.. (ape tue aa??).. lame dh tak dgr nasyid.. time skolah dulu takde lagu lain dh aku dgr.. nasyid je laa (bdk nasyid laa katakan).. aku pon psg aa lagu2 yg ade..

dgr pnye dgr, kuarlaa lagu mase mula2 skali aku wat persembahan nasyid kt skola dulu (tadika tak kire laa).. terigt laa plak mase wat persembahan dulu2.. nasyid ni mase bln pose form 1 dulu.. mmg tiap thn bln pose ade p'tandingn nasyid antara blok.. dpt no 1 plak tue.. hehe..

lps p'sembahan tue laa aku dpt jd ahli nasyid skola.. mase tue kalu wat persembahan asyik kna kutuk je.. suara tak kuar laa, tak sedap laa, tak dgr laa, ketar2 laa, mcm2 org kutuk.. smpi aa satu hari tue, tak silap utk maal hijrah kot, baru laa 1st time dpt pujian dr pengetua.. mase tue pnye laa hepi n lps tue baru laa dpt pluang masuk pertandingan (walaupon tak menang)..

yg paling best skali mase wat persembahan kt smkaka, jemputan utk pertandingan peringkat negeri.. bile abis persembahan, awek2 smkaka nk berknalan.. haha.. dirog ckp tak sangka kitorg nye grup best gile n wonder laa nape kitorg tak masuk bertanding.. haha.. kembang jap.. pastue plak ade satu skool tue nyanyi kn lagu yg kitorg buat utk pertandingan acapella.. bangga laa jgk kan lagu kita org nyanyikan..

huhu.. tp tue suma dulu.. skang dh takde dh suma tue.. best laa jgk igt dulu2.. byk kenangan ngn grup nasyid nie.. pastue time lps bace yassin mlm jumaat pon ade jgk nasyid.. nasyid lame2 pnye laa, bkn yg grup skang nie.. nadamurni (dh pecah jd rabbani, hijjaz ngan rusydan), nahwan nur, the zikr tue suma laa..

uish, kalu nk cite bab nasyid nie mmg tak abis.. so, to all readers esp semesdian yg ade mase thn 96' + blok B, aku bg link lagu nasyid blok B.. yg blok lain ataupon yg mlm jumaat tue kalu ade request aku try upload laa tp kna kabo tajuk laa.. ssh nk cari ni boh.. hehe.. enjoy..

*congratz to tok jin yg dh jd artis nasyid (mestiqa)

0 org telah mengomen..:

Newer Post Older Post Home