SOKAN..SOKAN..SOKAN..

Salam to all..

Baru je blk keje.. x letey sgt ari nie.. cuaca tak panas sgt kot.. schedule utk mggu nie dh 70% siap.. mggu yg merilekkn laa jgk.. smlm smpi dr KB dkt kol 12.. dgn van yg hi-temp nye.. adeh.. tp alhamdulillah smpi jgk kt umh..

2 3 mggu nie ramai org duk cite psl sukan.. yg jrg2 amik tau pon ttiba je tau.. hehe.. aku dr dulu lg mmg suka sukan even aku tak reti main pon cam rugby, golf, tennis.. kalu bace paper, aku bace dr blkg.. hehe.. baru ni nadal menang ngn federer, puas hati aku tgk.. sbb federer ni muka ala2 berlagak sket.. haha.. tp dia baik kot..

pastue plak ganu menang sukma.. tak pnah2 menang pon dlm sejarah, mayb smgt jd host kot.. dpt laa jgk cuti sehari.. hehe.. then yg paling byk org cite skang psl euro 2008.. baru nie gie candat pon layan jgk atas bot.. pnye laa smgt.. pd hal kita bkn dpt ape pon..

aku pnye team pilihan final mesti laa portugal n italy.. tp syg nye portugal dh kalah ngn team yg aku tak suka.. tggu mlm ni laa italy ngn spain.. hrp2 spain kalah.. hahaha.. tp aku tak tgk kot.. sok keje, kalu tgk bola dkt kol 5 baru abis.. dh bile nk tdo nye.. baik aku tdo je then sok pg tgk result.. lg pon kt sini takde geng nk layan bola.. tak cam dulu zaman stadi.. nnt kerel ngn acai dtg aa tgk bola kt bilik aku.. mcm2..

dh keje nie, rindu plak zaman stadi dulu.. dulu kire aktif jgk laa berSOKAN nie.. bola, hoki, bola baling, suma main.. skang pon main jgk bola tp dlm game je laa.. hehe.. dulu duk kl bley aa join geng2 skolah main futsal.. bley laa jmpe blk kwn2 lame.. thanx to paku.. skang dh duk umah nie tak ramai yg keje belah2 sini.. huhu.. nway, bersokan laa utk kesihatan.. till then..

0 org telah mengomen..:

Newer Post Older Post Home