SKOO-DAI

Salam to all..

Ari Jumaat last week aku gie johor nk hanta adeq aku.. dpt utm kos letrik jgk cam abg dia.. cuma dia pure n aku telecomm.. jumaat gie tdo umah mak long, sabtu umah atuk sbb mak long g s'pore n ahad gie daftar kt utm.. dpt ktc pastue dpt plak blok yg paling dkt ngn fakulti.. untung aa adik aku nie, kalu lewat sket pon takpe..

dlm tak sedar, dh sthn pon aku kuar utm.. bile dh masuk blk, t'igt aa masa zaman stadi.. dulu malas sgt blaja, bile dh kuar baru nyesal.. haha, bese laa manusia.. lps dh daftar, kuar gi tmn u jap nk cari brg2 yg tak cukup lg.. smpt laa jgk gie cari dvd.. hehe.. murah beb kt tmn u..

pastue tgk tpt2 lepak dulu2.. ayub tpt aku, acai ngn matdin minum lps klas pg.. safiyah, singgora, kedai abe sauber n ade laa 2 3 lg.. nk gie kedai pc tu tutup plak.. gie rainbow jap.. hehe.. saje buang mase.. tak beli pape pon.. haha..

byk kenangan mase stadi dulu.. suma org pon camtue.. aku letak lagu samsons - kenangan terindah kt sini.. smoga btol2 indah laa kenangan tue.. heheh..

p/s: terigt aa plak kt org yg bg lagu ni kt aku.. hahaha.. sape ye??


0 org telah mengomen..:

Newer Post Older Post Home