HUWAAAA....

Salam to all..

Hm.. baru lps tgk blog lobo.. adeh, sedey n jeles nye tak dpt gie wedding safri.. dh laa dia dh hanta kad lawa.. tp sbb keje kt TCOT tue tak abis2, tak dpt laa aku meng'escape'kn diri walau skjp.. =( to safri, kalu ko bace blog nih, sori ssgt..

baru je ckp kt faezah @ bard baru nie.. nk sgt gie wedding kwn2 nie.. tp tue laa, byk sket laa itu ini skang.. plus aku yg keje kt ganu ni mmg ssh nk gie mane2 majlis ari ahad.. lg pon aku byk sgt mntk cuti ahad, mmg ssh sket aa nk dpt cuti tue.. hmm, tatau aa bard dpt tak gie 3 wedding kwn dia dlm sehari tue..

aku tgk dlm gamba lobo, ade bean, sumi, toyo, masri, jaha, mas, timoh, org yg aku dh lame tak jmpe.. yg lain tue ade laa jmpe.. tp bean rasenye lps aku jmpe dia kt uitm dulu, tak jmpe2 smpi skang.. sape ade no bean @ schadzwan letak kt comment aku deh..

so dh terlepas lg.. lps nie ade dasri ngn sham bln 8 plak.. dasri insyaAllah bley g sbb sabtu n sham tue, huhuhuhu.. ahad lg.. hopefully berjaya laa aku mndpt cuti sbb smggu sblm tue aku akan cuti ahad jgk.. asyik cite psl org je.. aku ni bile laa plak kn.. haihh.. til then..

p/s : slamat pengantin baru to safri (KLIK UTK TGK GAMBA)

2 org telah mengomen..:

tq for the link to my blog. ni no bean: 0132945817
akoo baru upkan link ker blog mung....

July 16, 2008 at 4:51 PM  

wc for the link n bean's no.

July 22, 2008 at 12:51 AM  

Newer Post Older Post Home