WALIMATUL URUS

Salam to all..

Since x lame lg dh nk masuk musim cuti skolah, maka byk laa jemputan ke kenduri kawin aka walimatul urus dh aku dpt (ade jgk yg tak dpt kad lg ni).. yg nk bertunang n baru bertunang pon ade.. cuma bese majlis tunang ni utk family n kwn2 terdekat je, ye dak? huhu.. so far bley pegi je aa tgk org laen kawen.. diri sndiri tatau lg laa bile.. so aku list kn walimatul urus kengkwn yg dh aku terima dlm mase terdekat nie..

02/5/08 - azlina (itri bg tau nie)
24/5/08 - adah n masymul (umah adah)
24/5/08 - amin toy (belah ppuan kt KL..
)
25/5/08 - mastura mat yasin (konpem..bley tgk kt fs)
26/5/08 - adah n masymul (umah masymul laa plak kn)
29/5/08 - ma-z @ anie (umah dia..yg laki kt kedah 04/6/08)
31/5/08 - jughi n kema (umah kema)
31/5/08 - amin toy (umah dia)
02/6/08 - jughi n kema lg (umah jughi)
06/6/08 - azlin ahmad (kad wangi tue..hehe)
06/6/08 - sue (gatech) n din (kad tgk sini)
??/7/08 - safri (tatau bile)
08/8/08 - buyen bakor (lawo tarikh tp tak konpem)
16/8/08 - dasri (kt umah dia..kawin 8/8/8 kt kedah)
17/8/08 - shamsuriyadi (umah dia ni..baru tau)

*kalu ade salah mane2 gtau laa..

so far tue aa yg aku tau.. kalu ade yg lain aku update lg.. syok pon ade jeles pon ade tgk kwn2 dh nk kawin.. pape pon aku tmpg gembira ngn kwn2 aku tue.. mayb dh smpi seru diorg nie.. aku plak??? insyaAllah kalu pjg umo n murah rezki akan smpi mase utk aku jgk.. skang dh bley berkira-kira aa psl budget utk hadiah utk kengkwn.. kpd yg lain tue, kalu rase nk ade hadiah yg tak seberapa dr haku, diharap dptlaa mengeposkn kad wangi ke rumah haku.. hahaha...

cuma yg tak brp bestnye.. bile dh byk sgt kad smpi umah, ade aa suara2 sumbang tanye bile lg turn aku.. hahaha.. siap ade org nk offer catering laa, nk bg loan laa (w/o bunga tue), nk sponsor brg atas par n byk lg laa.. ade yg siap nk offer anak diorg pon ade.. alaa, makcik, bg aa free.. ini jam jgk sy kawin maa.. (sori yang, gurau je.. =P)

huhu, org lain plak lg sebok psl aku.. cam diorg nie je nk kawin.. hahaha.. mayb dh ramai tak sabar2 kot nk tgk aku kawin.. ye laa, aku dh laa anak sulong, pastue anak sedare paling tua belah mak aku, dh start keje, n paling penting sbb aku ade saiz perut cam bapak anak 3 kot.. hehe.. tp sape laa tanak kawin kn?? org gila pon nk kawin jgk w/pon dia tak phm..

pape pon, aku terigt pesan sorg kwn (bley apply kalu korg ade byk pilihan).. "terimalaa someone yg boleh terima paling byk kelemahan kita, bkn sbb duit dia, rupa dia or ape saja sbb kita akan hidup lame ngn dia". korg pon bley pk kn.. satu lg yg aku dpt baru nie "mencintai tidak semestinya memiliki". isk, sedey aa plak rase kalu camnie kan.. last but not least, SELAMAT BERKAHWIN pd suma kwn2 yg akan berkahwin dlm mase t'dkt n mase2 akan dtg..

p/s: jom ramai2 kita mkn nc mnyk free.. hehe

4 org telah mengomen..:

maybe byk sgt choice kan,sebab tu rambang hati nak decide yg mana satu..hahahaha...
*jeles gak ramai member nak walimatulurus..huhu

May 5, 2008 at 4:43 PM  

wow ramai nyer jemput mu p kenduri kawen..aku cm tak dpt p je jemputan yg ada tu...nnt kem salam la kat diaorg ek..mmm bile lah leh mkn nasi minyak mu ek...hehheee

May 6, 2008 at 4:59 PM  

kalu stakat nk mkn nc mnyk bile2 pon bleh..aku pandai msk nc mnyk ape..heheh..

May 7, 2008 at 2:46 PM  

buyen..

banyak ko dapat ye kad kawin..aku tak dapat lagi la setakat ni "surat saman diorang"..ramai yang ada jodoh gan member satu sekolah..

http://www.shamsuriyadi.com

May 14, 2008 at 6:01 PM  

Newer Post Older Post Home