OH! INTAN SARAFINA

Salam to all..

Baru je lps bkk pose.. tgh duk ilek2 nie aku pon online aa kjp.. lame dh tak amik tau psl awek pujaan hati aku INTAN SARAFINA, sejak gamba dia ngn bf dia gie cuti kat mane ntah kuar kat manggaonline.. so td saje laa aku search psl dia.. skali.. huhuhu..

so takyah byk cite, tgk je laa gamba2 nie n mayb sape2 pon yg tgk dh bley agak.. huhu..

yezza.. intan dh pon tunang ngn iskandar (bf dia tue laa) kalu tak silap aku 3 september baru nie which is same ngn besday nadia.. muka iskandar nie dh laa cam keevan raj, mmg padan laa ngn awek cute cam intan nie.. aiseh, melepas lg.. haha.. baru nie alin (azlina redzuan) pon dh kawin ngn datuk Y (datuk Yen kot).. huhu..

nway, slamat bertunang laa intan ngn iskandar.. bagus jgk dh tunang, lps nie cpt2 kawin.. bley laa elak kn maksiat.. kata kt org je tau, aku ni bile plak nk kawin?? huh.. sabo je laa..

0 org telah mengomen..:

Newer Post Older Post Home