TAGGED BY ANGAH LAA PLAK..

Salam to all..

Huhu.. kali ni dh kna tagged ngn angah laa plak.. dua plak tue skaligus.. tp satu2 laa dulu k.. bley kan angah kn..kn..kn.. so layan jelaa..

*Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang menge'tag' dia. In this case cik angah kita laa..

1-seorang pompuan
2-single but not ebelebel.. sorry guys..
3-cacat penglihatan
4-memakai contact lens utk m'cover kecacatannye =P
5-budak kelantan (promote filem sket)
6-mempunyai TAIK lalat DI MUKA yg sgt laa besar
7-menggunakan nick "aweqzmafia" mase aktif kt mirc dolu2
8-ade kakak angkat bernama Linda
9-sorg yg baru mengenali dunia blog tp telah pon mengepos lebey byk dr aku.. huhu
10-sorg yg baik hati walaupon nmpk cam sorg yg tidak mesra alam, mempunyai hati yg sgt sensitif dan cpt terase tp cpt jg recover, kanak2 riang + byk lg yg positif psl diri dia..

*Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara sesuatu pasal diri mereka.

1-seorg lelaki
2-anak kpd parents aku
3-abang kpd suma adik2 aku
4-cucu kpd atuk ngn nenek aku
5-anak sedare kpd suma pakcik ngn makcik aku
6-sepupu kpd sepupu2 aku
7-mempunyai sebuah kereta MyVi yg tidak diregisterkan atas nama sendiri
8-tp mempunyai sebuah company bernamakn org lain tp diregisterkn atas nama aku
9-bekerja di Petronas plant tp tidak menjadi staf Petronas
10-sorg yg sgt tidak mudah didekati, tidak mesra alam, sombong, bongkak, angkuh, kedekut, bakhil, talam dua muka, pembunuh nyamuk ngn semut, jahat dan segala sifat negatif yg ade pd sorg manusia..

*at the end you need to choose 10 people to be tagged and list their names. aiseh..ni laa part yg paling susah neh..

1-10 sopi @ chegu mat

aku tagged sopi sorg je sbb dia yg paling rajin menge'tag' n m'jwb tag.. kalu org lain nk buat jgk bg tau laa ye =) nnt aku tmbh name kt sini.. till then..

3 org telah mengomen..:

btol2..saye memakai contact lense tp sminggu dua neh pakai spek aje sbb contact lense expired doh. kalo degil pakai gok,kang cacat penglihatan sepenuhnya plak. hahaha..

January 13, 2009 at 9:33 AM  

oh..saya dh pakai lense semula. lalala.. encik yen, anda telah di tag lg. sorry ye sbb sayer tujukan tag baru itu utk anda

January 16, 2009 at 9:43 AM  

kamu nih..asek tulis pasal tag.cube cite sket pasal love affair ke..haha..

January 21, 2009 at 12:06 PM  

Newer Post Older Post Home